CONTACT

Heeft u een vraag of opmerking? Dan kunt u via onderstaande knop contact met ons opnemen.

Wanneer u een vraag heeft over uw bestelling vergeet dan niet uw ordernummer te vermelden. Wij proberen dan zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen!

AFHALEN

Afhalen is altijd mogelijk. U kunt altijd een mail sturen om een afhaalafspraak in te plannen, dan zorgen wij dat uw pakket klaarstaat.

Wanraaij 55, Andelst
info@tweedekoopje.nl
088 308 0803 (ma-vr 10:00-16:00)

VERZENDING EN LEVERTIJD

Op het moment van bestellen word er een e-mail gestuurd met daarin de bevestiging van uw bestelling. U ontvangt hierna e-mail met een Track & Trace code wanneer uw bestelling het magazijn verlaat. Met deze code kunt u uw bestelling volgen en krijgt u een indicatie hoe laat u de bezorger kunt verwachten. Doorgaans ontvangt u uw bestelling binnen 1 à 2 dagen na bestelling.

Wanneer u op het moment van levering niet thuis bent kan het pakket afgegeven worden bij de buren. Wanneer een bezorging niet mogelijk was levert de bezorger het pakket bij een afhaalpunt.

LET OP: vanwege de huidige corona situatie kan het zijn dat uw pakket vertraging oploopt bij de bezorgdienst.

De bezorgkosten van uw bestelling zijn bij Tweedekoopje altijd helemaal gratis!

Brievenbuspost
Wanneer uw bestelling het magazijn heeft verlaten ontvangt u een e-mail met verzendbevestiging. Hierin ontvangt u een Track & Trace code waarmee u de zending kunt volgen.

Pakketpost
U ontvangt een verzendbevestiging als uw bestelling onderweg is. Met de Track & Trace code kunt u de zending volgen.

Bent u niet thuis op de dag van levering? Dan zal de bezorger proberen uw bestelling af te leveren bij uw buren. Mocht dit niet mogelijk zijn levert de bezorger het pakket bij een afhaalpunt. Hier krijg u dan direct bericht van.

Wanneer u niet niet tevreden met uw aankoop kunt u uw bestelling product binnen 14 dagen retourneren. Meer informatie over het retour sturen kunt u op de retour-pagina vinden.

Tweedekoopje levert ook in België. Tijdens uw bestelling kunt u voor België als verzendadres kiezen.

BESTELLING

Wilt u uw bestelling annuleren? Als uw bestelling het magazijn nog niet heeft verlaten, kunt u in de meeste gevallen de bestelling annuleren via de bestellingen-pagina. U kunt ook altijd contact met ons opnemen via de contact-pagina om uw bestelling te annuleren.

Wanneer uw bestelling al onderweg is kan deze helaas niet meer geannuleerd worden. U kunt het pakket na ontvangst eventueel retour sturen.

U kunt uw bestelling bij ons afrekenen via de volgende betalingsmogelijkheden:

  • iDEAL
  • CreditCard
  • Apple Pay
  • Bancontact
  • PayPal
  • Klarna
  • Cadeaubon (met een voucher-code)

Uw Cadeaubon kunt u verzilveren op stap 2 van het bestelproces. Bovenaan de pagina staat de volgende knop “Klik hier om je code in te vullen”. Hierna verschijnt een venster waar u de code kan invoeren en toepassen.

PRODUCTEN

Onder een klein plekje of oneffenheid verstaan wij, een klein krasje of een klein deukje in het product dat niet heel goed zichtbaar. Van ieder product zijn foto’s te bekijken op de product-pagina, hier is altijd aangeven om welk plekje of oneffenheid het gaat. Daarnaast staan eventuele andere opmerkingen altijd aangegeven in de beschrijven van een product.

Voor een betere uitleg over de productstatus kunt u altijd deze pagina bekijken.

U bent altijd welkom om een product te zien in ons magazijn. Maak hiervoor een afspraak via onze contactpagina, dan nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.

Het reserveren van een product is helaas niet mogelijk. Vanwege alle automatische processen is het onmogelijk een product voor langere tijd te reserveren. Wel is het uiteraard mogelijk om een product te komen bekijken in ons magazijn, neemt u hiervoor contact op met ons via de contactpagina.

GARANTIE EN REPARATIE

De producten die verkocht worden behouden allemaal hun wettelijke fabrieksgarantie volgens de gestelde voorwaarden van de fabrikant van het product. Mocht u er niet uitkomen met de fabrikant omtrent de fabrieksgarantie kunt u altijd contact opnemen met ons. Dan kunnen wij samen met u kijken naar een passende oplossing.

De termijn van uw fabrieksgarantie is vastgesteld door de fabrikant van het product. Op vrijwel alle producten zit een wettelijke garantietermijn van 2 jaar, voor de exacte termijn kunt u altijd de website van de fabrikant raadplegen.

Het garantiebewijs van uw aankoop is uw factuur. Deze krijgt u automatisch per e-mail toegestuurd wanneer uw bestelling is bevestigd in ons systeem.